گامی نو دنا

بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی در ایران

گامی نو دنا

بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی در ایران

چگونه گیاهان را مانند یک حرفه ای در اتاق نشیمن بچینیم؟

یک اتاق نشیمن با طراحی خوب بدون استفاده استراتژیک از گیاهان امکان پذیر نمی باشد. بهره گیری از گیاهان در اتاقی که زمان زیادی از روز خود را در آن می گذرانید، باعث تقویت روحیه و خلق و خوی شما خواهد شد و حال و هوای آرامش بخشی به محیط شما خواهد افزود.
اگر حتی چندین مدل گل و گیاه در خانه خود نداشته باشید نیز، باید آن هایی که دارید را سروسامان دهید تا با زیبایی و عملکرد اتاق نشیمن شما مطابقت داشته باشد. می خواهیم با استفاده از تکنیک هایی فضا را منسجم و هدفمند نماییم و فضا را از درهم برهمی نجات دهیم.
در ادامه نکات کاربردی را در مورد نحوه چیدمان گیاهان در اتاق نشیمن برای جان بخشیدن به فضا برای شما آورده ایم.
قانون سه
از هر طراح دکوراسیونی که به قرار دادن گیاهان در محیط مورد طراحی اش علاقه دارد، سوال کنید؛ درمورد قانون 3 به شما خواهد گفت. استفاده از یک گیاه می تواند کم برسد و گروه بندی آنها به تعداد زوج باعث می شود چیدمان خیلی رسمی به نظر برسد. با تقسیم بندی گیاهان آپارتمانی به سه عدد یا در تعداد فرد حس هماهنگی بین آن ها را افزایش خواهد داد.
برای تاثیرگذاری بیشتر از گیاهان با ارتفاع های گوناگون استفاده نمایید و از قرار دادن گیاهان با رنگ ها و شکل های یکسان کنار هم خودداری نمایید و و آن ها را با هم ترکیب نمایید. برای مثال در یکی از طبقات کتابخانه 3 گلدان با ارتفاع کوتاه، متوسط و بلند را قرار دهید.
برای سادگی کار در رسیدگی به گیاهان، می توانید آنها را با شرایط مراقبتی مشابه، گروه بندی کنید. مخصوصا گیاهان دوست دار رطوبت، زمانی که کنار یکدیگر قرار میگیرند، سطح رطوبت شان افزایش می یابد و مانند قرار گیری در فضای بومی، شانس رشدشان بیشتر خواهد شد.

بافت، اندازه و شکل
اهمیت بافت در طراحی امری اجتناب ناپذیر است و گیاهان برای جلوگیری از تک بعدی شدن اتاق بهترین گزینه ممکن هستند. برخورداری از شاخ برگ های متنوع می تواند عمق و تعادل را به اتاق نشیمن شما اضافه نماید.
ممکن است بر اساس سبک انتخابی برای دکوراسیون خود، بخواهید گیاهانی با شاخ و برگ ساده را برای سبک بوهو استفاده کنید که خود این سبک جزییات زیادی دارد یا در اتاق های ساده تر گیاهانی پیچیده تر را انتخاب کنید.
میتوانید برا اینکه ببینید چه وسایلی در کنار گلدان های شما زیبا می شوند ، سایت گامی نو را مشاهده نمایید.
گیاهان دارای شاخ و برگ ریز، وزن بصری مشابعی با گیاهان دارای برگ های درشت و ضخیم ندارند ، بنابراین برای تاثیر مشابه تعداد بیشتری از آن ها را باید انتخاب نمایید. البته قانون سه را فراموش نکنید، کنار هم قرار دادن گیاهان با تعداد فرد و بافت های متضاد، جلوه پویاتری ایجاد می کند.
اگر میخواهید خانه آپارتمانی خود را با ایده های ناب تزیین نماید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را حتما مطالعه نمایید.
رنگ را در نظر بگیرید
برای گیاهان و گلدان های چیده شده در اتاق نشیمن، انتخاب سایه ها و تناژ های مختلف به جذابیت و حال و هوای طبیعی می‌افزاید. رنگ های متنوعی وجود دارد که می توانید از میان آن ها انتخاب نمایید تا رنگ گیاهان سبز شما هم خوانی داشته باشند. سایه هایی که با رنگ اصلی دیوارهای اتاق نشیمن تضاد دارند، نمای زیباتری ایجاد خواهند کرد.
اگر از قانون سه استفاده می کنید، رنگ های مختلف را برای هر یک از گیاهانی که با هم گروه بندی می کنید انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد